Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
TNS Emori juht Karin Niinas: Uuringufirma peab kliendile alati tõtt rääkima
"98,7% inimestest on igal (öö)päeval mingi meediakanali mõjuväljas. Meediatarbimine e meediate mõjuväljas olemise kestvus on kasvav trend. 2012. aastal oli see kokku 10 tundi ööpäevas, kuue aasta jooksul kasvas meediatarbimise aeg 1 tunni võrra," rääkis Best Marketingile antud intervjuus TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Millised on olnud turu-uuringute valdkonnas viimase aja suurimad muudatused?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.