• 07.02.13, 12:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emori juht Karin Niinas: Uuringufirma peab kliendile alati tõtt rääkima

"98,7% inimestest on igal (öö)päeval mingi meediakanali mõjuväljas. Meediatarbimine e meediate mõjuväljas olemise kestvus on kasvav trend. 2012. aastal oli see kokku 10 tundi  ööpäevas, kuue aasta jooksul kasvas meediatarbimise aeg 1 tunni võrra," rääkis Best Marketingile antud intervjuus TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Millised on olnud turu-uuringute valdkonnas viimase aja suurimad muudatused?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele