7 veebruar 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

TNS Emori juht Karin Niinas: Uuringufirma peab kliendile alati tõtt rääkima

"98,7% inimestest on igal (öö)päeval mingi meediakanali mõjuväljas. Meediatarbimine e meediate mõjuväljas olemise kestvus on kasvav trend. 2012. aastal oli see kokku 10 tundi  ööpäevas, kuue aasta jooksul kasvas meediatarbimise aeg 1 tunni võrra," rääkis Best Marketingile antud intervjuus TNS Emori juhataja Karin Niinas.

Millised on olnud turu-uuringute valdkonnas viimase aja suurimad muudatused?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com