• 07.02.13, 12:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emori juht Karin Niinas: Uuringufirma peab kliendile alati tõtt rääkima

"98,7% inimestest on igal (öö)päeval mingi meediakanali mõjuväljas. Meediatarbimine e meediate mõjuväljas olemise kestvus on kasvav trend. 2012. aastal oli see kokku 10 tundi  ööpäevas, kuue aasta jooksul kasvas meediatarbimise aeg 1 tunni võrra," rääkis Best Marketingile antud intervjuus TNS Emori juhataja Karin Niinas.
Millised on olnud turu-uuringute valdkonnas viimase aja suurimad muudatused?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele