30. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Stuart Bruce: Paljud tippjuhid ei mõista sotsiaalmeediat

Kuidas muuta organisatsioonikultuuri nii, et ka ettevõtte juhtkond võtaks sotsiaalmeediat tõsiselt? Loe intervjuud Password 2013 esineja, Briti kommunikatsioonieksperdi ja -koolitaja Stuart Bruce´iga.

Stuart on auhinnatud kommunikatsiooniekspert ja -koolitaja. Ta on Briti online PR-ile spetsialiseerunud agentuuri Wolfstar rajaja ja juht, kelle klientideks on Sony Ericsson, Unilever, PayPal, HSBC, GlaxoSmithKline, First Direct ja Discovery Channel.

Stuart, teie seminari teema Passwordil on kriisikommunikatsioon sotsiaalmeedia ajastul. Kas ettevõtted oskavad sotsiaalmeediat kriiskommunikatsioonis hästi kasutada?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700