Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Stuart Bruce: Paljud tippjuhid ei mõista sotsiaalmeediat
Kuidas muuta organisatsioonikultuuri nii, et ka ettevõtte juhtkond võtaks sotsiaalmeediat tõsiselt? Loe intervjuud Password 2013 esineja, Briti kommunikatsioonieksperdi ja -koolitaja Stuart Bruce´iga.
Stuart on auhinnatud kommunikatsiooniekspert ja -koolitaja. Ta on Briti online PR-ile spetsialiseerunud agentuuri Wolfstar rajaja ja juht, kelle klientideks on Sony Ericsson, Unilever, PayPal, HSBC, GlaxoSmithKline, First Direct ja Discovery Channel.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.