• 30.01.13, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stuart Bruce: Paljud tippjuhid ei mõista sotsiaalmeediat

Kuidas muuta organisatsioonikultuuri nii, et ka ettevõtte juhtkond võtaks sotsiaalmeediat tõsiselt? Loe intervjuud Password 2013 esineja, Briti kommunikatsioonieksperdi ja -koolitaja Stuart Bruce´iga.
Stuart on auhinnatud kommunikatsiooniekspert ja -koolitaja. Ta on Briti online PR-ile spetsialiseerunud agentuuri Wolfstar rajaja ja juht, kelle klientideks on Sony Ericsson, Unilever, PayPal, HSBC, GlaxoSmithKline, First Direct ja Discovery Channel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele