Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaja teise numbri fookuses kommunikatsioon Baltikumis ja Venemaal
Eesti esimese kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetajat Annela Laaneotsa intervjueerib Äripäeva teabekirjastuse toimetaja Kaire Uusen.
Kommunikatsiooniajakirja Kaja esimene number fookusega innovatsioonikommunikatsioonil on ilmunud. Millisele teemale keskendub ajakirja peatselt ilmuv teine number?
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.