• 13.11.12, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaja teise numbri fookuses kommunikatsioon Baltikumis ja Venemaal

Eesti esimese kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetajat Annela Laaneotsa intervjueerib Äripäeva teabekirjastuse toimetaja Kaire Uusen.
Kommunikatsiooniajakirja Kaja esimene number fookusega innovatsioonikommunikatsioonil on ilmunud.  Millisele teemale keskendub ajakirja peatselt ilmuv teine number?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele