Autor: Silja Oja • 9. november 2012
Ainult tellijatele

Reklaam ei peagi alati arusaadav olema ega midagi mõistlikku tähendama

Brändid, mis lähevad inimesele emotsionaalselt korda, mõjutavad ostuotsust enam, kui informatsiooni edastavad või argumente esitavad brändid. Tõnu Kõva kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.

Kinos Artis toimunud ja McCann grupi klientidele ja spetsialistidele mõeldud McCann Academy seminari välisesineja Tomas Bacoccoli etteastest tegi kokkuvõtte AGE McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700