Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaam ei peagi alati arusaadav olema ega midagi mõistlikku tähendama
Brändid, mis lähevad inimesele emotsionaalselt korda, mõjutavad ostuotsust enam, kui informatsiooni edastavad või argumente esitavad brändid. Tõnu Kõva kokkuvõte 31. oktoobril 2012 McCann Academy'l räägitust.
Kinos Artis toimunud ja McCann grupi klientidele ja spetsialistidele mõeldud McCann Academy seminari välisesineja Tomas Bacoccoli etteastest tegi kokkuvõtte AGE McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva:
„Tomas Bacoccoli ettekanne „Branding – how to move people, make them curious and inspire them to change” McCann Academy 2013 seminaril käsitles mitmeid brändinguga seotud aspekte.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.