• 02.10.12, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige kliendisõbralikum ettevõte 2012 on Lukoil

TNS Emor viis kolmandat korda läbi Eesti kliendisõbralikemate ettevõtete võrdlusuuringu kaardistamaks klientide rahulolu ning valmidust soovitada ettevõtteid. Pingerea esimeseks ettevõtteks on esmakordselt tõusnud Lukoil, kes on viimase kolme aasta jooksul teinud märkimisväärse viieteistkohalise hüppe pingerea esiotsa. Lukoili järel hoiavad kohta Neste, Alexela, SEB, Swedbank ja If. Lisaks on esikümnes veel Statoil, Olerex, EMT ning Ergo.
Uuringus RSI (Rahulolu ja Soovituse Indeks) kaardistati kokku 32 ettevõtet 8 valdkonnast. Keskmised hinnangud kõiguvad 10-pallisel skaalal vahemikus 6,6–8,7 palli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele