Autor: Silja Oja • 4. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas "Erinevus Rikastab" välimeediakampaania

Esmaspäeval, 3. septembril algas Eestis "Erinevus Rikastab" välimeediakampaania "Kuidas käsi käib?", mille eesmärgiks on pöörata tähelepanu võrdsele kohtlemisele, vaatamata rahvusele, rassile, puudele, seksuaalsele sättumusele või vanusele. Kampaania idee ja teostus on agentuurilt Kala Ruudus.

"Erinevus rikastab" nädalad toimuvad 11. - 15. septembrini Tallinnas ja 18. - 22. septembrini Tartus. Plakatid nähtavad samuti mõlemas linnas. Välimeediareklaami toetab raadioreklaam Star FMis, Elmaris ja Power Hit Radios.

Best Marketingi küsimustele vastas kampaania "Erinevus rikastab" kommunikatsiooni- ja üritustespetsialist Kristin Rammus Tallinna Tehnikaülikooli õiguse instituudist:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700