Autor: Silja Oja • 7. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maikuu telesaadete vaadatavuse tabelit juhtis ülekaalukalt ETV

Maikuu TOP 10 enimvaadatud saadetest 6 tulid ETV kanalilt, selgus TNS Emori teleauditooriumi ülevaatest maikuus 2012.  Edetabelit juhtis Eurovisiooni lauluvõistluse finaal.

Maikuus 2012 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi 25 minutit päevas.

Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 12 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 54 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (25.8%), Kanal 2 (23.9%) ja TV3 (16.4%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (22.1%), NTV Mir (14.9%) ja RTR Planeta (9.7%) vahel. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700