11 mai 2012
Uudised
Ainult tellijale

Miks minna klienditeenindusega sotsiaalsesse meediasse

Sotsiaalmeediast on turundusvõtmes palju räägitud, aga vähem on olnud juttu sellest, et see kanal sobib suurepäraselt ka klienditeeninduseks. Nõu annavad ja näiteid toovad Hendrek Kraavi ja Katariina Täht digiagentuurist ADM Interactive.

Neid ettevõtteid, kes Eestis sotsiaalset meediat kommertssõnumite edasiandmiseks kasutavad, on juba üksjagu. Läbimõeldud ja heal tasemel klienditeenindust pakuvad aga sotsiaalses meedias vähesed.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700