11. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks minna klienditeenindusega sotsiaalsesse meediasse

Sotsiaalmeediast on turundusvõtmes palju räägitud, aga vähem on olnud juttu sellest, et see kanal sobib suurepäraselt ka klienditeeninduseks. Nõu annavad ja näiteid toovad Hendrek Kraavi ja Katariina Täht digiagentuurist ADM Interactive.

Neid ettevõtteid, kes Eestis sotsiaalset meediat kommertssõnumite edasiandmiseks kasutavad, on juba üksjagu. Läbimõeldud ja heal tasemel klienditeenindust pakuvad aga sotsiaalses meedias vähesed.

Kas klienti peaks sotsiaalses meedias teenindama?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700