Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Miks minna klienditeenindusega sotsiaalsesse meediasse
Sotsiaalmeediast on turundusvõtmes palju räägitud, aga vähem on olnud juttu sellest, et see kanal sobib suurepäraselt ka klienditeeninduseks. Nõu annavad ja näiteid toovad Hendrek Kraavi ja Katariina Täht digiagentuurist ADM Interactive.
Neid ettevõtteid, kes Eestis sotsiaalset meediat kommertssõnumite edasiandmiseks kasutavad, on juba üksjagu. Läbimõeldud ja heal tasemel klienditeenindust pakuvad aga sotsiaalses meedias vähesed.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.