Autor: Silja Oja • 7. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hendrik Sal-Saller: kaubanduskeskuse muusikavalik ei pea olema suvaline tapeet

Siseraadios ei kõla konkurendi reklaam, vaid ainult valitud muusika ja sõnumid. Emadepäeva-aegse muusikavaliku, mida saab kuulata 7. - 13. mail enam kui 200-s ostukohas üle kogu Eesti, on koostanud helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller. Loe, kuidas Hendrik valiku koostas. Kommenteerivad ka Artist Siseraadiod OÜ juhatuse liige Priit Laur ning muusikapsühholoog Dali Kask.

Helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700