• 07.05.12, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hendrik Sal-Saller: kaubanduskeskuse muusikavalik ei pea olema suvaline tapeet

Siseraadios ei kõla konkurendi reklaam, vaid ainult valitud muusika ja sõnumid. Emadepäeva-aegse muusikavaliku, mida saab kuulata 7. - 13. mail enam kui 200-s ostukohas üle kogu Eesti, on koostanud helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller. Loe, kuidas Hendrik valiku koostas. Kommenteerivad ka Artist Siseraadiod OÜ juhatuse liige Priit Laur ning muusikapsühholoog Dali Kask.
Helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele