• 07.05.12, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hendrik Sal-Saller: kaubanduskeskuse muusikavalik ei pea olema suvaline tapeet

Siseraadios ei kõla konkurendi reklaam, vaid ainult valitud muusika ja sõnumid. Emadepäeva-aegse muusikavaliku, mida saab kuulata 7. - 13. mail enam kui 200-s ostukohas üle kogu Eesti, on koostanud helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller. Loe, kuidas Hendrik valiku koostas. Kommenteerivad ka Artist Siseraadiod OÜ juhatuse liige Priit Laur ning muusikapsühholoog Dali Kask.
Helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele