Autor: Silja Oja • 7. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hendrik Sal-Saller: kaubanduskeskuse muusikavalik ei pea olema suvaline tapeet

Siseraadios ei kõla konkurendi reklaam, vaid ainult valitud muusika ja sõnumid. Emadepäeva-aegse muusikavaliku, mida saab kuulata 7. - 13. mail enam kui 200-s ostukohas üle kogu Eesti, on koostanud helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller. Loe, kuidas Hendrik valiku koostas. Kommenteerivad ka Artist Siseraadiod OÜ juhatuse liige Priit Laur ning muusikapsühholoog Dali Kask.

Helilooja ja muusik Hendrik Sal-Saller

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700