Ainult tellijatele
2. mai 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Magnus Lužkov: ärge ostke sihtgruppi alavääristavat reklaami

"Eesti telereklaamide käekiri on sihtgrupi üle irvitamine. On tekkimas mentaliteet, et reklaamiagentuurid on kogu maailmale ülevalt alla vaatavad pullimehed ning Kuldmuna 2012 žürii otsus annab sellele kinnitust," kirjutab Optimisti juht Magnus Lužkov, kes soovitab turundajatel mitte anda agentuurile võimalust sihtrühmale kõrge kaarega pähe lasta.

Viimasel ajal on aina tihedamini hakanud tuttavad minult küsima, miks toodetakse Eestis reklaame, mis sihtgruppi alandavad. Olen vastanud, et järelikult tellitakse - keegi neid ideid ju kinnitab.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700