19. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Norra moslemid võidutsesid meediaauhindadel

Teisipäeva õhtul Montreux’s toimunud Festival of Media Global 2012 auhinnakonkursile laekus ligi 1000 tööd kogu maailmast. Hando Sinisalu koostas ülevaate parimatest kampaaniatest.

Aasta agentuuriketi tiitli pälvis MediaCom, aasta reklaamijaks kuulutati Coca-Cola Company. Aasta kampaaniaks valiti Norra MediaComi tehtudTea Time“, kliendiks Norra rassismivastase võitluse keskus.

Norra elanikkonnast moodustavad moslemid 3%. Põlisnorralaste arvates ei ole moslemid ühiskonda hästi integreerunud ja hoiavad omaette. Kampaania eesmärgiks oligi põlisnorralaste ja moslemite vahelise dialoogi parandamine. Norrakate arvates peaks dialoogi initsiatiiv tulema sisserändajatelt ja see teadmine saigi loovlahenduse aluseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700