Autor: Silja Oja • 18. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veebiklubis arutati riigihangete murekohti

Veebiklubi viimasel kohtumisel arutati veebikontseptsioonide riigihangete murekohti. "Halvim variant on olukord kus tellija ei tunne head lahendust lihtsalt ära kuni selleni välja, et tal on disaini osas "halb maitse", strateegilisest poolest rääkimata," kommenteeris OKIA loovjuht Kaupo Kalda.

Tehti ettepanek, et suurematele projektidele oleks vaja eraldi kontseptsioonihanget, kus selgitatakse välja tegelikud vajadused. Kuidas teha muidu võrreldavat pakkumist, kui lähteülesannet mõistetakse erinevalt?

Probleemidest räägib OKIA loovjuht Kaupo Kalda:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700