• 18.04.12, 13:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebiklubis arutati riigihangete murekohti

Veebiklubi viimasel kohtumisel arutati veebikontseptsioonide riigihangete murekohti. "Halvim variant on olukord kus tellija ei tunne head lahendust lihtsalt ära kuni selleni välja, et tal on disaini osas "halb maitse", strateegilisest poolest rääkimata," kommenteeris OKIA loovjuht Kaupo Kalda.
Tehti ettepanek, et suurematele projektidele oleks vaja eraldi kontseptsioonihanget, kus selgitatakse välja tegelikud vajadused. Kuidas teha muidu võrreldavat pakkumist, kui lähteülesannet mõistetakse erinevalt?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele