Autor: Silja Oja • 11. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry uuenes põhjalikult ja hakkab BändCämpiga meelelahutusäri raputama

Sellest nädalast on Eesti popimal sotsiaalsel ostukeskkonnal uus nägu ning nüüdsest tulevad igapäevsesse pakkumisse ka meelelahutusürituste soodusvouchereid.

Cherry tegevjuhi Priit Tomp’i sõnul on päevapakkumiste äri algusest saati olnud pidevas muutuses ning põhjalikult ümber tehtud leht toetab paremini kasvanud pakkumiste arvu. „Mitmekuulise protsessi tulemusel sündinud uus Cherry võimaldab igapäevaselt kümnetel tuhandetel oma lemmiksaidil huvitava info paremini üles leida,“ kommenteeris Tomp.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700