• 11.04.12, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry uuenes põhjalikult ja hakkab BändCämpiga meelelahutusäri raputama

Sellest nädalast on Eesti popimal sotsiaalsel ostukeskkonnal uus nägu ning nüüdsest tulevad igapäevsesse pakkumisse ka meelelahutusürituste soodusvouchereid.
Cherry tegevjuhi Priit Tomp’i sõnul on päevapakkumiste äri algusest saati olnud pidevas muutuses ning põhjalikult ümber tehtud leht toetab paremini kasvanud pakkumiste arvu. „Mitmekuulise protsessi tulemusel sündinud uus Cherry võimaldab igapäevaselt kümnetel tuhandetel oma lemmiksaidil huvitava info paremini üles leida,“ kommenteeris Tomp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele