Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti disain ja turundus saabus parajasti Koreast. Te pole Koreas käinud?
Eesti loovettevõtted OKIA, Brand Manual, DF, Division, Identity, Iseasi, Keha3, Peegel ja Partnerid, Optimist, Target One, Ruumilabor, Tank, Ten Twelwe, Velvet ja Disainikeskus saabusid äsja Lõuna-Koreast.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?