Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 19. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Eesti disain ja turundus saabus parajasti Koreast. Te pole Koreas käinud?
Eesti loovettevõtted OKIA, Brand Manual, DF, Division, Identity, Iseasi, Keha3, Peegel ja Partnerid, Optimist, Target One, Ruumilabor, Tank, Ten Twelwe, Velvet ja Disainikeskus saabusid äsja Lõuna-Koreast.
Pilte ja meeleolusid Koreast postitas OKIA asutaja Kaupo Kalda SIIA
Eesti loovettevõtete idee oli pakkuda võimalust olla ühenduslüliks Korea ja eelkõige Põhja-Euroopa vahel. Kalda sõnul on Korea ettevõtted väga huvitatud Euroopa Liidu turust, samas kui siiatulek on neile tihti keeruline - kust pihta hakata, kuidas mõista siinset kultuuriruumi. "Eesti on isegi geograafilises mõttes Korea ja Põhjamaade vahel, me mõistame siinset kultuuriruumi oluliselt paremini ning suudame selle juures jääda hinnaefektiivseteks," kommenteeris Kalda.