• 19.03.12, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disain ja turundus saabus parajasti Koreast. Te pole Koreas käinud?

Eesti loovettevõtted OKIA, Brand Manual, DF, Division, Identity, Iseasi, Keha3, Peegel ja Partnerid, Optimist, Target One, Ruumilabor, Tank, Ten Twelwe, Velvet ja Disainikeskus saabusid äsja Lõuna-Koreast.
Pilte ja meeleolusid Koreast postitas OKIA asutaja Kaupo Kalda SIIA

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele