ADMi strateeg Raimo Matvere soovitab e-postiturunduses teiste vigadest õppida: looge endale postkast hot.ee-sse ja lubage e-postireklaamide saatmine ning paluge sekretäril omale aeg-ajalt ettevõtte info@ aadressile tulevaid e-postikampaaniaid edasi saata.
Enamus tööprotsesse koosneb etappidest, millest osad on meeldivad ja lihtsamad, teised keerukamad ja tüütumad. Sama kehtib ka e-postikampaania ettevalmistuse kohta. Kirjutan täna enda praktikale toetudes vigadest e-postiturunduses, mida vältida.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.