Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2011 konkursile esitati rekordarv töid
Aasta Turundustegu 2011 konkursile laekus rekordiliselt 33 tööd, mille hulgast žürii valib 28. veebruaril välja finalistid, kelle ettekandeid näeb 16. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.