Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundustegu 2011 konkursile esitati rekordarv töid
Aasta Turundustegu 2011 konkursile laekus rekordiliselt 33 tööd, mille hulgast žürii valib 28. veebruaril välja finalistid, kelle ettekandeid näeb 16. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“