Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Piir virtuaalse ja reaalse maailma vahel üritusturunduses on hägustumas
Orangetime'i loovjuht Hardi Kinnas usub erinevate kõrgtehnoloogiliste lahenduste (augmented reality ja 3D lahendused) jõudmisse üritusturundusse. Tahvelarvutite ja nutitelefonide plahvatuslik levik loob korraldajatele enneolematud võimalused.
Masu saabudes olid üritusturundusagentuurid ühed esimesed, kes kannatada said. Turg muutus ja ürituste eelarved tõmmati kokku. Mis nüüdseks saanud on?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]