• 14.12.11, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida plaanivad turundusjuhid 2012. aastal teistmoodi teha? (osa 2)

Best Marketing esitas erinevate Eesti ettevõtete turundusjuhtidele tuleva aasta kohta ühe küsimuse: Mida plaanid teha 2012. aastal oma ettevõtte / brändi turunduses teistmoodi, kui tegid aastal 2011? Loe, mida vastasid Kadri Lainas (Prisma Peremarket), Raul Saks (Sangar), Kristi Seppel (Citycon), Kadri Lindpere (Raidla, Lejins & Norcous) ning Kaarel Talvoja (Amserv).
Kadri Lainas, Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor:

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele