Autor: Silja Oja • 23. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Esmaspäeval algab Lissabonis Eurobest 2011
Eesti agentuurid tänavu Euroopa juhtivale reklaamifestivalile ühtki tööd ei saatnud, küll aga saatis Soome 72 ja Rootsi 530 tööd. Kõige rohkem töid (1141) esitati Saksamaalt.
Viimase kahe aasta jooksul, alates 2009. aasta majanduslangusest on Eurobestile esitatud tööde hulk järjest kasvanud. Märkimisväärve tõus on toimunud Film Craft kategoorias (+80%), samuti sellistes kategooriates nagu Mobile (+76%), Promo & Activation (+30%) and Outdoor (+26%). Direct (+18%), Media (+18%), Design (+17%) ja Film (+16%). Languse on teinud läbi järgnevad kategooriad: Integrated (-16%), Interactive (-11%) ja Print (-7%).