Autor: Silja Oja • 23. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Esmaspäeval algab Lissabonis Eurobest 2011

Eesti agentuurid tänavu Euroopa juhtivale reklaamifestivalile ühtki tööd ei saatnud, küll aga saatis Soome 72 ja Rootsi 530 tööd. Kõige rohkem töid (1141) esitati Saksamaalt.

Viimase kahe aasta jooksul, alates 2009. aasta majanduslangusest on Eurobestile esitatud tööde hulk järjest kasvanud. Märkimisväärve tõus on toimunud Film Craft kategoorias (+80%), samuti sellistes kategooriates nagu Mobile (+76%), Promo & Activation (+30%) and Outdoor (+26%). Direct (+18%), Media (+18%), Design (+17%) ja Film (+16%). Languse on teinud läbi järgnevad kategooriad: Integrated (-16%), Interactive (-11%) ja Print (-7%).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700