• 31.10.11, 18:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Disainiauhind 2011 parimad: Velvet, Siirup ja Creatum

Reede, 28. oktoobri õhtul jagati Tallinnas F-hoones auhindu ADC*Estonia Eesti Disainiauhind 2011 võitjatele. Kulla võitsid tänavu Eleringi veebileht (Velvet Digital Paper), Uue muusika festival NYYD’11 tunnusgraafika (Siirup) ja Teadusaasta plakatid (Creatum).132-st esitatud tööst jõudis finaali 40, millest pronksi pälvisid 6, hõbeda vääriliseks tunnistati 7 ja kulla võitsid 3 tööd. Finalistid ja auhinnalistele kohtadele jõudnud tööd valis žürii välja põhjaliku arutelu käigus. ”Kullad ja hõbedad selgusid üksmeelsemalt, enim murti piike pronkside ja finalistide väljaselgitamisel,” rääkis žürii esimees Ionel Lehari Identity’st.
132-st esitatud tööst jõudis finaali 40, millest pronksi pälvisid 6, hõbeda vääriliseks tunnistati 7 ja kulla võitsid 3 tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele