• 26.10.11, 19:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ADC*E disainikonkurss – võimalus saada tuntuks väljaspool Eestit

Kõik ADCE konkursile saadetud tööd avaldatakse igal aastal spetsiaalses aastaraamatus, mis traditsiooniliselt on olnud väga luksuslik ja elitaarne, trükitehniliselt keeruline ja kujunduselt tihti väga rabav entsüklopeedia mõõtu paks raamatuklots. Viimases väljaandes leidus illustratsioonina kuldsitaseid aluspükse, kuldseks võõbatud kääbusstrippar, kullast kõõma jne samas vaimus. Ühesõnaga, soliidne ja auväärne väljaanne, mitte mingi ninnu-nännu.
Kõik ADCE konkursile saadetud tööd avaldatakse igal aastal spetsiaalses aastaraamatus, mis traditsiooniliselt on olnud väga luksuslik ja elitaarne, trükitehniliselt keeruline ja kujunduselt tihti väga rabav entsüklopeedia mõõtu paks raamatuklots. Näiteks on seda trükitud piibliteemalise ja -kujulisena. Viimases väljaandes leidus illustratsioonina kuldsitaseid aluspükse, kuldseks võõbatud kääbusstrippar, kullast kõõma jne samas vaimus. Ühesõnaga, soliidne ja auväärne väljaanne, mitte mingi ninnu-nännu. Eelmisest aastast alates saab ADCE tegemistega kursis olla ka nutitelefonis, kui daunlõudida omale ADCE App.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele