31. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Interneti TV tulevik on paljutõotav

Interneti TV annab kampaaniale lisakatvust

Meediamiksi valikusse on viimasel ajal lisandunud uusi reklaamivõimalusi. Üks neist on interneti TV. Käesolevas artiklis tutvustangi põgusalt seda meediakanalit.

Eestlased on võrreldes meie põhjanaabritega televisioonirahvas. Keskmine eestlane vaatab päevas ligi 4 h telekat ning see number on püsinud stabiilsena aastaid. Interneti TV tulekuga on levimas arusaam, et nüüdsest lineaarse televisiooni vaadatavus langeb ning osa vaatajaskonnast kolib üle internetti. Tegelikkuses ei ole see väide siiski tõene. Uuringud on näidanud, et televisiooni vaadatavuse aeg on jäänud samaks ning interneti TV vaatamise peale kulutatud aeg on sellele vaid lisandunud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700