• 26.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kingakaubamaja ühendab jalatsikaupmehed ühtseks veebipoeks

2009. aastal Eestis esimesena veebipõhise jalatsikaupmehena tegevust alustanud Kingakaubamaja avas uue ja laiendatud veebipoe www.kingakaubamaja.ee, ühendades nüüdsest paljude tuntud kaupmeeste ja brändide tootevaliku ühtseks jalatsikaubamajaks internetis.
Üle 10 jalatsikaupmehe koondus 25. mail 2011 ühise katuse alla, et alustada ühtse veebipoena. Eilse seisuga on Kingakaubamajas Vincent, Kota, Novella.ee, Siidisukk, DC+, Puma, Adidas, Reebok, Sketchers, Crocs, Primo Amore, Saledorno, Las Kallab ja Timberland. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele