2009. aastal Eestis esimesena veebipõhise jalatsikaupmehena tegevust alustanud Kingakaubamaja avas uue ja laiendatud veebipoe www.kingakaubamaja.ee, ühendades nüüdsest paljude tuntud kaupmeeste ja brändide tootevaliku ühtseks jalatsikaubamajaks internetis.
Üle 10 jalatsikaupmehe koondus 25. mail 2011 ühise katuse alla, et alustada ühtse veebipoena. Eilse seisuga on Kingakaubamajas Vincent, Kota, Novella.ee, Siidisukk, DC+, Puma, Adidas, Reebok, Sketchers, Crocs, Primo Amore, Saledorno, Las Kallab ja Timberland.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“