• 26.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kingakaubamaja ühendab jalatsikaupmehed ühtseks veebipoeks

2009. aastal Eestis esimesena veebipõhise jalatsikaupmehena tegevust alustanud Kingakaubamaja avas uue ja laiendatud veebipoe www.kingakaubamaja.ee, ühendades nüüdsest paljude tuntud kaupmeeste ja brändide tootevaliku ühtseks jalatsikaubamajaks internetis.
Üle 10 jalatsikaupmehe koondus 25. mail 2011 ühise katuse alla, et alustada ühtse veebipoena. Eilse seisuga on Kingakaubamajas Vincent, Kota, Novella.ee, Siidisukk, DC+, Puma, Adidas, Reebok, Sketchers, Crocs, Primo Amore, Saledorno, Las Kallab ja Timberland. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele