• 26.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kingakaubamaja ühendab jalatsikaupmehed ühtseks veebipoeks

2009. aastal Eestis esimesena veebipõhise jalatsikaupmehena tegevust alustanud Kingakaubamaja avas uue ja laiendatud veebipoe www.kingakaubamaja.ee, ühendades nüüdsest paljude tuntud kaupmeeste ja brändide tootevaliku ühtseks jalatsikaubamajaks internetis.
Üle 10 jalatsikaupmehe koondus 25. mail 2011 ühise katuse alla, et alustada ühtse veebipoena. Eilse seisuga on Kingakaubamajas Vincent, Kota, Novella.ee, Siidisukk, DC+, Puma, Adidas, Reebok, Sketchers, Crocs, Primo Amore, Saledorno, Las Kallab ja Timberland. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele