3. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Muusika mõjutab alateadlikult ligi kolmveerandit tarbijaist

Artist Siseraadiod OÜ müügijuht Rain Jakobson ja muusikaterapeut Dali Kask

Teadlik taustamuusika ja siseraadio reklaamklippide kasutamine klientide mõjutamiseks on maailmas veel suhteliselt uus, kuid järjest enam populaarsust koguv ala. Selle teenuse pakkumisele on Eestis keskendunud firma Artist Siseraadiod OÜ, kelle partneriks on enam kui 200 erinevat toidu- ja ehituskauplust ning kaubanduskeskust üle Eesti. Laienemine jätkub, sest hoolega valitud taustamuusikat vajavad ka autosalongid, rõiva- ja jalatsikauplused, pangakontorid, hotellid, spaad, restoranid, büroode oote- ja puhkeruumid ning paljud teised kaubandus- ja teenindusettevõtted. Lisaks muusikaprogrammidele tootmisele, paigaldab ja hooldab Artist Siseraadiod soovijate helisüsteeme ning toodab ja esitab siseraadio programmides oma klientide reklaamklippe.

Best Marketingile andsid intervjuu Artist Siseraadiod OÜ magistrikraadiga muusikaterapeut Dali Kask ja müügijuht Rain Jakobson:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700