• 04.05.11, 01:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muusika mõjutab alateadlikult ligi kolmveerandit tarbijaist

Artist Siseraadiod OÜ müügijuht Rain Jakobson ja muusikaterapeut Dali Kask
Teadlik taustamuusika ja siseraadio reklaamklippide kasutamine klientide mõjutamiseks on maailmas veel suhteliselt uus, kuid järjest enam populaarsust koguv ala. Selle teenuse pakkumisele on Eestis keskendunud firma Artist Siseraadiod OÜ, kelle partneriks on enam kui 200 erinevat toidu- ja ehituskauplust ning kaubanduskeskust üle Eesti. Laienemine jätkub, sest hoolega valitud taustamuusikat vajavad ka autosalongid, rõiva- ja jalatsikauplused, pangakontorid, hotellid, spaad, restoranid, büroode oote- ja puhkeruumid ning paljud teised kaubandus- ja teenindusettevõtted. Lisaks muusikaprogrammidele tootmisele, paigaldab ja hooldab Artist Siseraadiod soovijate helisüsteeme ning toodab ja esitab siseraadio programmides oma klientide reklaamklippe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele