Sagedasim uute klientide leidmise meetod on nn külmad kõned, mis tähendab müügiinimeste kõnepruugis telefonikõnet, mida klient ei oota.
Sellise kõne õnnestumistõenäosus on väike; normaalseks tulemuseks peetakse, kui 10% kõnedest lõpeb tehinguga. Isegi siis, kui kõne jõuab tehinguni, on müügiinimese läbirääkimispositsioon kehv ning tehing sageli suure allahindlusega. Läbirääkimispositsioon on seetõttu kehv, et tehingu algataja on müügiinimene ja kliendil tekib tunne, et müüjal on tehingut rohkem vaja kui temal.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.