Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Rahandusministeerium tervitas euro tulekut
Euro saabumise puhul dekoreeris Eesti Rahandusministeerium oma välisfassaadi hiigelsuure € märgiga, jättes õhtusel ajal osades kabinettides tuled põlema. Lihtsat, aga geniaalset ideed märkas ka Ads of the World portaal.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.