Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peterburi kuulutas välja suurimad reklaamiapsud
Peterburi reklaaminõukoda valis Antireklaam-2010 konkursi raames välja suurimad reklaamiapsud, vahendas portaal AdMe.ru, mis on seadnud omale eesmärgiks tõsta reklaami kvaliteeti.
(vene k - löök munade pihta, aga ka löök munadesse). Maja seinale kinnitatud plakat kujutas kanamuna ja sloganile oli lisatud teave hinna kohta "Ainult 21.90 eest".
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.