• 21.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inge Suder: ''Otsepost töötab siis hästi, kui selles on kampaaniapakkumine või hinnainfo, mis seostub tarbija ostueelistustega ja liikumistrajektooriga''

Majandusbuumi aegses keelepruugis omandas sõna "otsepost" tähenduse paberilehena, mis rändas tihti otse prügikasti. Igaüks, kes klientidele midagi pakkus, üritas seda teha ka koju saadetava reklaami või brošüürikese vahendusel. Kuna pakkumisi sadas nii uksest kui aknast, hakkasid saajad nurisema nende suure hulga ja kasina välimuse üle.
"Nii nagu rahaküllus omal ajal otseposti kasuteguri alla viis, on rahanappus selle nüüd taas üles sikutanud. Meediareklaami turul on otsepostituse osatähtsus tublisti kasvanud. Kui turundusvaldkondades räägitakse enamjaolt langustrendist, siis otsepostiturg on suutnud suurt langust vältida ning mõnes valdkonnas isegi kasvanud," (fotol).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele