• 21.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inge Suder: ''Otsepost töötab siis hästi, kui selles on kampaaniapakkumine või hinnainfo, mis seostub tarbija ostueelistustega ja liikumistrajektooriga''

Majandusbuumi aegses keelepruugis omandas sõna "otsepost" tähenduse paberilehena, mis rändas tihti otse prügikasti. Igaüks, kes klientidele midagi pakkus, üritas seda teha ka koju saadetava reklaami või brošüürikese vahendusel. Kuna pakkumisi sadas nii uksest kui aknast, hakkasid saajad nurisema nende suure hulga ja kasina välimuse üle.
"Nii nagu rahaküllus omal ajal otseposti kasuteguri alla viis, on rahanappus selle nüüd taas üles sikutanud. Meediareklaami turul on otsepostituse osatähtsus tublisti kasvanud. Kui turundusvaldkondades räägitakse enamjaolt langustrendist, siis otsepostiturg on suutnud suurt langust vältida ning mõnes valdkonnas isegi kasvanud," (fotol).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele