• 11.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman otsib kommunikatsioonispetsialisti

Väljastpoolt vaadates oleme kaasaegne ja arenev telekommunikatsioonifirma. Seestpoolt oleme paras punt teotahtelisi, aktiivseid ja sõbralikke inimesi, kellele meeldib tööd teha. Kutsume enda turundusmeeskonnaga liituma kommunikatsioonispetsialisti, kes on kursis organisatsioonis ning ühiskonnas toimuvaga, oskab prognoosida ajakirjanduse huvi ja võimalikke konfliktikohti ning selle alusel oma tegevust planeerida.
Peamised tööülesanded:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele