Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Drum 2010 Grand Prix läks Škoda Superb Estate reklaamklipi eest Poola agentuurile Change Integrated
6. - 9. oktoobrini Sloveenias Portorožis toimunud Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaima reklaamifestivali Golden Drum 2010 filmikategooria Grand Prix läks Škoda Superb Estate reklaamklipi eest Poola agentuurile Change Integrated:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.