Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Drum 2010 Grand Prix läks Škoda Superb Estate reklaamklipi eest Poola agentuurile Change Integrated
6. - 9. oktoobrini Sloveenias Portorožis toimunud Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaima reklaamifestivali Golden Drum 2010 filmikategooria Grand Prix läks Škoda Superb Estate reklaamklipi eest Poola agentuurile Change Integrated:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.