Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
SEB turundusdirektor Karl Multer: ''Kulusid annaks veel optimeerida näiteks meediaagentuuridega hinnaläbirääkimisi pidades''
Best Marketing vestles turunduse hetkeseisu teemadel SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktori Karl Multeriga.
Mis on turundustöötajate osas viimasel ajal muutunud?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.