Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
SEB turundusdirektor Karl Multer: ''Kulusid annaks veel optimeerida näiteks meediaagentuuridega hinnaläbirääkimisi pidades''
Best Marketing vestles turunduse hetkeseisu teemadel SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktori Karl Multeriga.
Mis on turundustöötajate osas viimasel ajal muutunud?
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.