14. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB turundusdirektor Karl Multer: ''Kulusid annaks veel optimeerida näiteks meediaagentuuridega hinnaläbirääkimisi pidades''

Best Marketing vestles turunduse hetkeseisu teemadel SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktori Karl Multeriga.

Mis on turundustöötajate osas viimasel ajal muutunud?

Majanduslikult headel aegadel riskiti rohkem, võeti tööle särasilmseid kogenematuid inimesi. Täna on turundustöötaja kogemus väga väärtuslik vara. Ses mõttes sarnaneme aina rohkem Lääne ühiskonnale, et üle 10-aastase turunduskogemusega kompetentne turundustöötaja on muutunud turul aina väärtuslikumaks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700