Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediategu 2009 konkursile esitatud tööde nimekiri
Meediategu 2009 konkursile esitati 26 tööd.
Meediategu 2009 konkursile esitati 8 agentuuri poolt 26 tööd. Eelmisel aastal osales konkursil 7 agentuuri 24 tööga. Meediategu 2009 žürii koosolek toimub 9. märtsil 2010.
Best Marketing jätkas üle-eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2009. Konkursi eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.