• 20.12.09, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2009

Best Marketing jätkas üle-eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2009. Konkursi eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd.
Konkursist said osa võtta Eestis tegutsevad meediaagentuurid. Aasta Meediategu žürii koosnes konkursil osalevate agentuuride juhtidest ja konkursi toetajate esindajatest.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.10, 00:00
Meediategu 2009 konkursile esitatud tööde nimekiri
Meediategu 2009 konkursile esitati 26 tööd.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele