• 20.12.09, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2009

Best Marketing jätkas üle-eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2009. Konkursi eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd.
Konkursist said osa võtta Eestis tegutsevad meediaagentuurid. Aasta Meediategu žürii koosnes konkursil osalevate agentuuride juhtidest ja konkursi toetajate esindajatest.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.10, 00:00
Meediategu 2009 konkursile esitatud tööde nimekiri
Meediategu 2009 konkursile esitati 26 tööd.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele