• 20.12.09, 14:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2009

Best Marketing jätkas üle-eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2009. Konkursi eesmärk on väärtustada meediaagentuuride panust turunduskommunikatsiooni planeerimisel ja selgitada välja parimad meediaagentuuride tööd.
Konkursist said osa võtta Eestis tegutsevad meediaagentuurid. Aasta Meediategu žürii koosnes konkursil osalevate agentuuride juhtidest ja konkursi toetajate esindajatest.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.10, 00:00
Meediategu 2009 konkursile esitatud tööde nimekiri
Meediategu 2009 konkursile esitati 26 tööd.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele