Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2009, osa 3
Seoses Aasta Turundustegu 2009 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2009. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2009 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Konkursi kohta saab täpsemalt lugeda siit!
2009. aasta märksõnad Eesti turundustegude vallas olid kindlasti valimised. Indrek Tarandi pääs Europarlamenti oli hea näide sellest, kuidas vastuvoolu ujudes võib mõnikord saavutada hoopis rohkem, kui raamatust pärit lahendusi kasutades. Samas muidugi tuleb kiita Keskerakonna KOV-i kampaaniat. Meeldimine- mittemeeldimine on maitse asi, kuid ilmselgeks sai Keskerakonna väga hea oma valijaskonna ehk siis sihtrühma tundmine, sest nipid, mida valijate meelitamiseks kasutati töötasidki vaid selle spetsiifilise seltskonna hüvanguks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.