Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2009, osa 1
Seoses Aasta Turundustegu 2009 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2009. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2009 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Konkursi kohta saab täpsemalt lugeda siit!
Lauri Tikerpe, reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy loovjuht:
Möödunud aastast ei kargagi kohe pähe sellist üht ja võimsat turunduslikku sähvatust. Küll oli aga huvitav jälgida Eesti ettevõtete võidujooksu nn sotsiaalmeedias uute "sõprade" ja "fännide" jahil. Päris mitmed olid oma ülesannete kõrgusel ja oskasid leida uusi (ja inimlikke) suhtlemisviise (A. Le Coq, Monton ja teised siin headeks näideteks). Eriti lahe oli see aga väikeste ettevõtmiste puhul, kellel suurte meediakampaaniate jaoks raha napib. Nende entusiasm ja energia on tõeliselt värskendav. Ma usun, et päris pajud meist on mõne toreda veinipoe või pisikese kohviku või üritustekorraldaja sõbranimekirjas (ja sellest ka palju kasu lõiganud :)
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.