• 21.08.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Spetsiaalselt geidele mõeldud Hispaania veinide seeria UO! Wines

Lääne-Euroopa vikekaarevärvilisele turundusmaastikule on homoseksuaalidele suunatud pangandus-, pulma- ja reisiteenuste pakkujate kõrvale lisandunud spetsiaalselt geidele mõeldud Hispaania veinide seeria UO! Wines, mille sihtgrupiks on valitud geimehed ning mille veebisait ja pudelisildid on kujundatud vastavalt, rõhutades otseselt seost veinist saadava meelelise naudingu ja seksuaalse orientatsiooni vahel. Nii näiteks võib UO! Antinoo pudeli sildilt lugeda: "young and mature, fruity, elegant, smooth… Mediterranean.... When you try it, shut your eyes and imagine that you are licking rivulets of syrup from his body".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele