• 26.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijad tunnevad huvi banaanide, kohvi ja moosi päritolu vastu

Tänapäeval, mil meie kõnekeelde on jõudnud väljend „ökoloogiline jalajälg“, on oodata ka teadlike tarbijate arvu kasvu ja küsimusi, mida veel mõned aastad tagasi ei küsitud, aga mis on muutumas ostuotsuse tegemise lahutamatuks osaks: Kuidas see asi on valmistatud? Kus ja kelle poolt? Kuidas see meie poeletile jõudis? Millist mõju avaldab selle ostmine keskkonnale?
Tänapäeva tarbijad ootavad tootjatelt läbipaistvust. Et vastata paremini keskkonnateadlike tarbijate ootustele, varustavad mõned ettevõtted juba praegu oma tooteid koodidega, mille internetti sisestamisel avaneb kogu antud toote päritoluinfo koos fotodega tootmisprotsessist ja töötajatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele