Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Creatumiga liitus Eesti üks juhtivaid Art Directoreid Jüri Jegorov
18. märtsil alustas reklaamiagentuuris Creatum tööd Jüri Jegorov, kes hakkab Senior AD-na kureerima ettevõtte visuaalset / kunstilist poolt.
Kuni eelmise nädalani töötas Jüri Päewaleht Disaini peakunstnikuna, varem on ta töötanud Hoiupanga peakunstnikuna ja juhtiva AD-na reklaamiagentuuris Vanzetti. Tema portfoliosse kuulub palju brände nii Eestist kui laiast maailmast.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.