• 11.03.09, 09:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristo Kaskpeit autoreklaamidest: On kahju. On rõõm.

Eestlane on külm. Eestlane on külm ja isekas. Eestlane on külm ja isekas ja teda ei huvita lohutamatult nuttev kaaskodanik, kellel on kahju, et ta peab oma autot alla tehasehinna müüma. Eestlane ostab selle auto ära ja on rahul. Isegi natuke rohkem kui rahul, kuna ta teab, et sai hea diili. Ja tegelikult on mõlemad õnnelikud.
Eestlane on lahke. Eestlane on lahke ja isetu. Eestlane on lahke ja isetu ja talle meeldib, kui tema kaaskodanikul on rõõm, sest viimane saab pakkuda Eestlasele nii odavaid autosid. Eestlane tõenäoliselt ostab selle auto ja on rahul, kuna ta teab, et sai hea diili. Ja tegelikult on mõlemad on õnnelikud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele