• 16.02.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaspar Küünarpuu alustas tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti

Suhtekorraldusagentuuris Hill & Knowlton Eesti tehnoloogiasektori klientide eest hoolitsenud vanemkonsultant Kaspar Küünarpuu alustas veebruaris 2009 tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti, mis keskendub andmekogumisele turu-uuringute tarbeks.
Küünarpuu arvates on ettevõtetes huvi elluviidu tulemuslikkuse hindamise vastu täna selgelt kasvamas. „Kasvanud konkurents esitab uue väljakutse, mis nõuab senisest enam turu ja kliendi vajaduste analüüsimist ning rahakulutuse tulemuslikkuse mõõtmist.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele