15. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaspar Küünarpuu alustas tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti

Suhtekorraldusagentuuris Hill & Knowlton Eesti tehnoloogiasektori klientide eest hoolitsenud vanemkonsultant Kaspar Küünarpuu alustas veebruaris 2009 tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti, mis keskendub andmekogumisele turu-uuringute tarbeks.

Küünarpuu arvates on ettevõtetes huvi elluviidu tulemuslikkuse hindamise vastu täna selgelt kasvamas. „Kasvanud konkurents esitab uue väljakutse, mis nõuab senisest enam turu ja kliendi vajaduste analüüsimist ning rahakulutuse tulemuslikkuse mõõtmist.“

Norstati andmekogumisteenuseid kasutavad turu-uuringufirmad, meediaplaneerijad, reklaamifirmad ja suhtekorraldusagentuurid ning teised ettevõtted, kellel on olemas majasisene kompetents uuringuandmete analüüsimiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700