Ainult tellijatele
13. jaanuar 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq Premium võitis aastaid kestnud sõja Saku Originaaliga

Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium Eesti jaekaubanduses enimmüüdud õllebränd, edestades juba 2008. aasta algusest selgelt kõiki teisi konkureerivaid õllebrände.

AC Nielseni oktoobrit ja novembrit käsitleva uuringu andmetel on A. Le Coq Premiumi turuosa jaekaubanduses alates 2008. aasta algusest olnud liidripositsioonil ning vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk-järgult kasvanud. A. Le Coq Premiumi turuosa on oktoobri ja novembri müügi näitajatelt Saku Originaali turuosast ligi poole võrra suurem.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700