13. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq Premium võitis aastaid kestnud sõja Saku Originaaliga

Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium Eesti jaekaubanduses enimmüüdud õllebränd, edestades juba 2008. aasta algusest selgelt kõiki teisi konkureerivaid õllebrände.

AC Nielseni oktoobrit ja novembrit käsitleva uuringu andmetel on A. Le Coq Premiumi turuosa jaekaubanduses alates 2008. aasta algusest olnud liidripositsioonil ning vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk-järgult kasvanud. A. Le Coq Premiumi turuosa on oktoobri ja novembri müügi näitajatelt Saku Originaali turuosast ligi poole võrra suurem.

A. Le Coq Premium on oktoobri-novembri lõikes sooritanud aastaga 15%-lise tõusu, saavutades sellega kindla liidripositsiooni ning jõudes jaekaubanduse õlleturul ligi 13% turuosani.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700