Nõukogude ajast pärit tootenimed ja kaubamärgid tekitavad tänapäeval samuti mõnusat nostalgiat. Seda nostalgiat on mitmed ettevõtted oskuslikult oma reklaamides ja uus-vanade kaubamärkidega turule tulemisel kasutanud. Üheks selliseks edukaks näiteks vanade tootenimede uuesti kasutuselevõtmisest on 50-aastase jäätisetootmise kogemusega Tallinna Külmhoone, kes puhus uuesti elu sisse sellistele klassikuteks muutunud tootenimetustele nagu Regatt ja Põhjatäht. Samuti on seda nostalgiat ära kasutanud Elion'ip kodulahenduse reklaam „Ulme!“ ja hiljutine Sampo Panga reklaamkampaania „Pangavahetuskuu“.
Kuigi Nõukogude ajal ei olnud kaubamärgi roll ja tähtsus samad mis praegu, registreeriti kaubamärke ka sel ajal. Kaubamärkidena olid registreeritud näiteks Baltika, Leiburi, Liviko, Kalevi, Kommunaari, Marati jt suurfirmade logod. Kuid kaubamärkidega võrdselt olulised olid mitmesugused toodetele pandud nimed nagu kompvekid „Linnupiim“, Doktori vorst, brändi „????? ????“, sulatatud juust „Merevaik“, WC- pottide ja valamute puhastusvahend „Sanit“ või klaasipuhastusvahend „Aknool“.