26. august 2008
Ainult tellijatele

Nike pööras Kanteri kulla kuldseks reklaamikampaaniaks

Kõik Nike tooted olid Olümpiamängude ajal -10% soodsamate hindadega. Jaansoni ja Endreksoni hõbemedali puhul oli allahindlus kolme päeva jooksul -30%, Kanteri kulla puhul -50%. Best Marketingile andis kommentaari Nike ametlik distribuutor Eestis, AS Jalajälg turundusjuht Eleny Vahter.Kuidas kampaania läks?

Kampaaniat võib lugeda edukaks, 50% allahindlusega müüsime praktiliselt kauplused tühjaks, mis ühest küljest on tore, kuid teisest küljest oleks see allahindlusperiood võinud isegi pisut lühem olla. Tegelikult on inimeste ostupsüühika päris naljakas - kui anda tore põhjus tähistamiseks allahindluse näol, siis rahvas ostab küll ja mitte vähe! Sesoonsetel allahindlustel on meil samuti suured allahindlused, kuid siis sellist tormamist ei ole. Eks siinkohal mängib suurt rolli üleüldine küllastatus allahindlustest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700