• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas raadioreklaamiga inimeste hoiakuid muuta – Lexuse näide

Erki Heinsaar Star FM / Power Hit Radio müügidirektor:"Raadios töötades kuulen tihti arvamust, et ilusaid ja kalleid tooteid ei ole võimalik raadio kaudu müüa, pilti peab näitama. Lexuse raadiokampaania on heaks näiteks, et autot ei pea alati klantspildiga reklaamima ja oluliselt rohkem emotsioone võib tekitada nutikas raadioklipp."
Kuula klippe siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele