• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas raadioreklaamiga inimeste hoiakuid muuta – Lexuse näide

Erki Heinsaar Star FM / Power Hit Radio müügidirektor:"Raadios töötades kuulen tihti arvamust, et ilusaid ja kalleid tooteid ei ole võimalik raadio kaudu müüa, pilti peab näitama. Lexuse raadiokampaania on heaks näiteks, et autot ei pea alati klantspildiga reklaamima ja oluliselt rohkem emotsioone võib tekitada nutikas raadioklipp."
Kuula klippe siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele