• 20.03.08, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LOOVVOOL võitis Moskvas toimunud mainekal disainikonkursil kolm auhinda

Disaini- ja interaktiivmeedia agentuur LOOVVOOL pälvis tunnustust rahvusvahelisel disaini- ja brändinguvaldkonna auhinnakonkursil.LOOVVOOL võitis Moskvas toimunud "Identity: Best of the Best 2008" konkursil kolm auhinda. Esimese ja teise koha business-to-business teenindusvaldkonna ettevõtete logodisaini kategoorias ning kolmanda koha jaekaubanduse, poodide ja restoranide brändiidentiteedi kategoorias.B2B kategoorias oli võidutööks koolituskeskusele Punane Puu loodud logo. Punane Puu koolituskeskus on ehitusvaldkonnale spetsialiseerunud koolitusettevõte. Teise koha pälvis B2B kategoorias Caviar Productions’ile loodud logo. Caviar Productions on kiiresti arenev produktsiooniettevõte, mille asutajaks on New York Film Academy taustaga režissöör Kaimar Kukk.Jaekaubanduse, poodide ja restoranide brändiidentiteedi kategoorias said auhinna restoranile Kaerajaan välja töötatud graaflised lahendused. Raekoja platsil paikneva restorani Kaerajaan suunitluseks on modernne Eesti köök.
"Identity: Best of the Best" graafilise disaini auhinnakonkurss on Identity Magazine’i poolt korraldatav iga-aastane üritus, mida toetab ICOGRADA, graaflise disaini ühenduste rahvusvaheline nõukogu. Maineka konkursi žürii liikmete seas olid esindajad maailma juhtivatest disainiagentuuridest ja -konsultatsiooniettevõtetest nagu Chermayeff & Geismar, Lippincott jt. Identity on esimene Venemaa väljaanne, mis kajastab põhjalikult brändingu ja disaini valdkonnaga seonduvat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele