• 31.01.08, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaami edulugu: Sony Ericsson TV3 Superstaari saates

Sony Ericsson oli 2007. aastal TV3 kanalil käivitunud suurprojekti “Eesti otsib superstaari” üks kolmest sponsorist. Lisaks saate sponsorlusele pakkus TV3 lisaväärtustena välja veel mitmeid erinevaid lahendusi, et kliendi brändi kinnistumine võimalikult efektiivselt teostatud saaks. Edukas ja väga mitmekülgne koostöö antud projekti raames meeldis kliendile sedavõrd, et käed löödi ka 2008. aasta veebruaris algavateks superstaariotsinguteks. ERINEVAD LAHENDUSEDWEB-TV: 2007. aastal käivitas TV3 oma koduleheküljel interneti-televisiooni, kust inimestel on võimalus TV3 omatoodangut vaadata. Seoses “Eesti otsib superstaari” projektiga oli üks lisavõimalustest Web-TV kujundamine kliendist lähtuvalt. Nii saigi antud perioodiks Web-TV Sony Ericssoni näo:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele