7. november 2005
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uue põlvkonnaside reklaamikampaania

EMT on pakkunud oma klientidele 3G teenust juba üle nädala. Kuna uue põlvkonna mobiilside kasutamiseks ei tule teha midagi muud, kui omada 3G funktsionaalsusega telefoni, viib praegu EMT läbi pigem imago- kui müügikampaania. EMT 3G kampaania eesmärk oli teavitada mobiilside uue põlvkonna võimalustest ning ühtlasi anda edasi sõnum juba uutest toimivatest teenustest: mobiil-TV, videokõne ja mobiilne meelelahutus tänu kordades kiiremale mobiilsele internetile. Reklaamikampaania toimub nii teles kui prindis, varsti lisanduvad ka välimeediareklaamid suurtel pindadel Tallinnas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700