30. august 2005
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti meediareklaamituru ülevaade 2005 esimesel poolaastal

Meediareklaamiturg on 2005.a. jätkuvalt kasvanud. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga näitas I kvartal kasvu 18% ning II kvartal 9%. II-se kvartali käive koos internetireklaamiga oli kokku 320 miljonit krooni. Poolaasta kokkuvõttes kasvas Eesti meediareklaamiturg 13% võrra ja moodustas koos interneti reklaamikäibega kokku 557 miljonit krooni, millest suurima osa moodustas jätkuvalt ajalehtede käive (45%) ning televisiooni osaks jäi 26%. Tänavuse turukasvu ulatust ilmestab ka fakt, et esimese poolaastaga on täitunud juba ca 81% eelmise aasta kolme kvartali käibest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700