• 14.11.25, 14:22

Turunduse TOP 2025 | Kes tõusis, kes langes?

Vaata, kas leiad end, oma agentuuri või mõne oma konkurentidest käesoleva aasta turundusvaldkonna edetabelitest.
Turunduse TOP 2025 | Kes tõusis, kes langes?
Kommunikatsiooniagentuuride TOPis saavutas seekord esikoha Akkadian, teisele kohale platseerus Hamburg ja Partnerid ning kolmandale kohale Agenda Public Relations.
Meediaagentuuride TOPi esimese koha hõiv4as Intense growth HUB ning teisele auväärsele kohale platseerus Initiative.
Digiturundusagentuuride TOPi esimese koha vallutas Itech Media. Teisele kohale platseerus Holini ning kolmandale kohale Mediabrands Digital.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamiagentuuride TOPi võitis Taifuun, kes oli eelmise aasta TOPis neljandal kohal. Teist ja kolmandat kohta jagavad aga La Ecwador ning Not Perfect Tallinn.
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitis taaskord Jolos. Teist kohta hoiab ID Production ning kolmandat-neljandat kohta jagavad Hype-Lab ja Live Agentuur.
Reklaamimüügi TOPi võitis taaskord Duo Media Networks, mille puhul läksid arvesse TV + raadio reklaamimüügi tulemused. Talle järgnes All Media Eesti alla kuuluv TV3, mille puhul arvestati TV + interneti reklaamimüügi tulemusi. Kolmanda koha pälvis Delfi Meedia hallatav Delfi.ee, mille puhul võeti aluseks internetikeskkondade/ajalehtede reklaamimüügi tulemused.
Agentuuritulu TOPi võitis taaskord Mediabrands Digital (digiagentuur). Teist kohta hoiab JCDecaux Eesti (välireklaam) ning kolmanda koha säilitas Volume Design (välireklaam).
TOP 2025 metoodika
Valdkonna edetabelisse pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Samuti peab ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
2025. aastal TOPi koostamiseks võttis Äripäev äriregistrist eelmise aasta majandustulemuste põhjal valdkonna käibelt suurimate ettevõtete andmed. Edetabelis osalesid ettevõtted, kelle majandustulemused olid olemas äriregistris andmete kogumise hetkel.
Ettevõtted seati pingeritta kuue näitaja põhjal. Arvutamise aluseks võtsime 2024. aasta müügitulu, müügitulu kasvu võrreldes 2023. aastaga, 2024. aasta kasumi enne makse, kasumi kasvu võrreldes 2023. aastaga, rentaabluse aastal 2024 ja ettevõtte lisandväärtuse töötaja kohta 2024. aastal. Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti. Võitis kõige vähem punkte kogunud ettevõte.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele