Meediaagentuuride TOP | Sektori käiguvahetus tõi märkimisväärse kasumi kasvu
Eesti meediaagentuurid näitasid 2024. aastal mõõdukat käibe kasvu ning kasumi ja lisandväärtuse märgatavalt kiiremat kasvu, mis viitab tõusvale efektiivsusele.
Eesti reklaamimaastik on stabiilne, kuid tehnoloogia ja rahvusvahelised meediagigandid muudavad mängureegleid ning riik ei tohiks siin lihtsalt pealtvaatajaks jääda, ütleb Intense growth HUBi juht Liis Oper.
Eesti turundussektoriga puutumust omavad ettevõtted panustavad rekordtasudesse, et hoida talente ja kasvatada rahvusvahelist haaret, isegi kui see tähendab väiksemat kasumimarginaali.
Eesti elanikud peavad kõige usaldusväärsemateks sektoriteks igapäevase tarbimise ja teenustega seotud ettevõtteid, näitab rahvusvahelise konsultatsioonifirma EY korraldatud tarbijauuring.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?